Underbara häst! ♥

Dagen började inte de bästa, orienteringen gick åt helvette ;) Letade i ca 1 timma efter kontroll 2, gick vilse och hade oss, senare visade det sig att någon hade ryckt bort tvåan! Lovely! Men fick iaf ett G, nära VG.
Chica skötte sig inte det bästa, men långt ifrån dåligt. Hon hade svårt att hålla sig i skinnet när hon fick heja på folk, men annars helt okej! :)

Efter gick jag, Chica och Ninni hem till mig och gav oss sedan av mot stallet för en dressyr lektion! Jag hade min älskade Ville för 5 ggn irad denna termin (Har haft 5 lektioner). Fick höra från en ny i stallet idag att det syntes att det verkligen var något speciellt mellan mig o V, att det var som att vi förstod varandra. Att han hade varit en helt annan häst när killen såg han igår med en annan tjej. Lär säga att jag blev mer än lite rörd då.. ♥
Underbara häst! ♥



//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0