Tjabba :)

Hejsan!
som Ninni nämde så har datan inte känts så viktig på sistone! men idag är jag här!
Roxy har blivt mkt bättre med sina sår och mugg!
imorgon ska jag iväg till flickan och myyyysa massa!:)

Sist jag var iväg till stallet gick jag en promenad med roxy och alice, efter halva rundan knäppte jag loss repet från grimman och lät roxy gå lös med mig! lite förvirrat gick hon tätt intill mig och undrade vad jag sysslade med. men efter en stund vek hon av f¨ån vägen och betade lite av hallanbuskarna i vägkanten, när hon insåg att jag fortsatte skrittade hon raskt ifatt mig och gick med en bit innan hon stannade för lite med hallonbuskar! när jag gått en bra bit vänder jag mig om och visslar. runt en liten sväng kommer hon skrittande och kommer fram till mig, efter lite klap och beröm fortsatte promenaden med att roxy stannade och betade och kom ifatt osv... riktigt härligt att hon lyssnade så bra och ville gå med mig! :) kommer bli härligt när hon lärt sig helt och vi kan gå långpromenader lösa :3

Nu ska jag bjuda på några nya bilder ;)


Min vackra <3


Bus Zaga :3


Klia klia klia :)

// Nico <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0