Några saker ni inte visste om mig..

Några saker ni inte visste om mig.¨
* Börjar jag spela ett spel, så är jag fast! Kan spela dag in och dag ut! Spelar ingen roll vilket spel, kan vara ett MMORPG till datan eller ett gammalt crush spel till x-box. Jag är en spelnörd!

* Jag är livrädd att ha fötterna på golvet om jag sitter i sängen/soffan när jag är ensam. Är rädd att mina hälsenor ska bli avklippta eller någon ska hugga tag i fötterna.. För mycket skräckfilmer kanske? ;)

* Jag älskar när solen lyser och det är kallt ute. Känns så friskt och mysigt!

* Jag har såå mycket mer killkompisar än tjejkompisar. Tycker att tjejer oftast är så prydliga och tjafsar hela tiden om allt och inget. Killar är så mycket roligare! :)

* Jag gillar lukten av avgaser. Speciellt om det kommer ifrån en skoter!

* Jag skulle vela börja köra cross, tycker det verkar enormt kul! Men jag skulle förmodligen vara en usel förare!

* Jag körde Gokart en gång när jag var 9-10 år, missuppfattade det min pappa sa, han sa att dem var direktstyrd jag trodde han sa trögstyrd. vilket resulterade att jag snurrade runt något varv i första kurvan och åkte rätt in i en trave med däck.. Efter det har jag aldrig satt mig i en gokart igen!

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0