Inte som jag tänkt!

Nä jösses vad det blev konstigt! skulle köra på en vecka med bara frukt och grönsaker. började bra med en banan till frukost, sen påvägen hem skulle jag köpa lite frukt att äta, men kom ut från affären med chips och godis :O hur fan lyckas jag?! :P
iaf så har jag typ käkat sönder nu och kollat lite på tv! snart blir det en promenad med vovven och sen även lite zumba tror jag!
På tal om något helt annat så har min bästa underbara karin blivit rejält mkt sämre med sin deprission och lades in på sjukan igen :( kanske därför jag köpte godis!? för att deppa ihop och tjocka mig^^

Jag vill även skänka en tanke till underbara Emil Petterson som för tre år sen idag lämnade oss efter vår andra klassresa ihop! :'( tänker på dig varje dag och just idag minns jag hur otroligt glad du var på resan! för 3år sen började det värsta året i mitt liv! året då allt va upp och ner och vi alla saknade dig så det gjorde ont! Du är enormt saknad min vän! hoppas du har det bra där uppe! Ill see you in heaven <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0