Hej igen! Ninni tebax!

Hejsan alla glada! (ni som är lite depp får ta och bli glada!)
Vaknade halv sju idag av mig själ, men jag skulle sova till sju! Knepigt, trodde även att jag låg i stugan och att jag lekte med Leo när jag vaknade! Härlig dröm det där började gråta när jag upptäckte att det var just en dröm.. Haha..
Ja idag ska alla Nior ha något slags orienteringsprov i Sätra, blött och äckligt. Hm.. Inte så himla taggad...
Sen ikväll blir det förmodligen Alec x2 igen! Annars vill jag ju ha fisan! Ja juste! Jag ska prata med min tränare och kolla om jag kan vara med på ridskolemästerskapen på lördag! Helt otroligt kul! Äntligen en "riktig tävling"!
Nej nu lär jag gå till bussen!
♥♥♥♥♥♥♥♥
// Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0