Härligt :D

Härligt att du är igång bella :D kom på nu att jag måste fixa ikoner med^^ fixar inom kort ;)

Idag har det varit full rulle hela dagen, vid halv elva for jag och alice hem till ulrika och gick en lååångpromme med hundarna :) superhärligt väder och massa härliga bilder blev det! direkt efter lite fika och snack åkte jag och alice vidare till stallet där vi plockade in roxy från hagen och borstade läääänge eftersom det åskade skitmycket i säkert en timme! plockade tusen flugägg och fixade med man och svans :) roxy stod och njöt i fulla drag, men kli på svansen har hon fått :S tvättade och smörjade med mjukgörande smörja :) när regnet och åskan drog vidare knäppte jag på det bettlösa tränset och hoppade upp, sen red vi en härlig runda i skogen med alice i släptåg :) det blev mest skritt och trav och en liten galopp, vilket roxy verkligen uppskattade, hon ville knappt stanna igen^^, jag tänkte ge er några bilder från idag :D


Vovvsarna idag :)


Hittade en supersöt ponny :')


Glad Amadeus :D


Min snygging tror att kameran är godis^^


Tiggar´n ;)


Björnbär :3

// Nico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0