Blött och Kallt!

Blött och kallt är verkligen rätta orden för denna otroligt regniga dag! Har iaf jobbat från 9 till 13 efter det åkte jag in till stan och köpte mig två par skor och lite fika. sen drog jag vidare hem till Ulrika med fikan och smarrade i mig kakor :3 pysslade lite med hennes kycklingar och blev helt wohooo "sakna Nutella nojjig" vilket ledde till att jag klippte ihop en film nyss som finns på facebook ;) Inget stall idag pga det urdåliga vädret! men om jag hinner imorgon ska jag iaf ut och gosa med ponny :3 på torsdag ska den nya tjejen rida :( blääää på de!! Jag vet typ inte vad jag ska skriva^^:P hehe men bjuder på en bild på Nutella


Stor flicka  <3

// Nico <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0