tappat gnistan!

som rubriken lydewr har jag tappat gnistan för bloggen nu när det inte händer så mkt! så tråkigt att komma in varje dag och se sina egna inlägg :P men jag ska försöka hålla igångb den så gott jag kan och hoppas på att flickorna kommer tillbax snart!

Idag jobbade jag från 8 till 13 och efter det åkte jag direkt och hälsade på en förskola som vill att jag jobbar där ibland, efter det for jag hem och la mig i soffan med mat och tv... **** red roxy idag så jag hade ingen häst idag! :/ trååååkigt! ikväll kommer iaf bästa serien på länge, den som dräper :3 lääängtar till måndagen kommer hela tiden x) jag är äkligt sugen på att göra ny header och så på bloggen, men får ta och hålla mig tills bella fått hem pollan och fått några nya bilder som jag kan använda ;) ska nog ta och bjuda på några bilder på min goding, dock inga nya men lite ögongodis iaf efter min booooooring text ^^


Roxy förra sommaren <3

Roxy för ca två år sen! älskar hennes bambiögon :3

Vackra för ca en månad sen <3

supermega vackra roxy i våras :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0