Lyckan när man lyckas.

Igår var jag på hästryggen igen, snabbt ska det gå!
Tänkte bara ta en skritt-tur, men kände att om jag inte klarar att rida vanligt nu kommer jag bli mer och mer rädd för den dagen jag ska göra det, så jag körde på och red ett vanligt pass. Hoppning oxå! Gick faktiskt riktigt bra, och en enorm trygghet att jag hade Ville, även om inte han alltid sköter sig då han brukar bli övertaggad och bocka när det är hoppning, så känner jag mig säkrare på den ponnyn än på någon annan.. :)

Har förresten precis kommit hem från ett litet "hundkalas" hemma hos brorsans hund som fyllde hela 4 år igår!
Chica kom dit bärandes på ett paket som innehöll godis och leksaker. Husse Anders hade baka en tårta på bröd, skinka, leverpastej, kalvsylta och gurka! Gissa om hundarna tyckte om det? ;)


Bild på gammelgubben och Chica :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0