Live your life...

...Like It will end tomorrow!

Vakna på morgonen och se det possitiva i varje detalj, inse att du själv bestämmer vad som blir värt/ovärt!



Lär av hästarna, dom ältar inte gamla problem, visst minns dom. men dom går vidare och lever i nuet! dom ser det possitiva i det som händer just nu!

Idag blev de inget stall, regnade och skulle bort egentligen, men aja.... lisa red igår så vila är bra! snart kommer mamma och pappa hem från turkiet (hoppas det finns fina grejor med hem till mig) xD imorgon ska jag inte heller rida utan min bästa madde kommer hit direkt efter jobbet och så ska vi ut på en megarunda med vovvarna :3 saknar min madde sååå mkt, hon bor i skara och pluggar mest, så nu när hon kommer hem ska vi ses så klart :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0