kräääääääk!

Blääää... alice pressade i sig något äkligt bajs el något när vi var ute och red idag! och medans jag lagade mat så spydde hon två gånger, värsta brunt och luktade skit :/ hua.. okey nu gick jag kanske för långt^^ haha
 Iaf så väcktes jag vid halv sju av min urjobbiga bror som lovade mig at fixa skjuts till praktiken... gjorde han de? neeeej! så jag fick lämna min varma säng och sovmorgon och klra honom... trodde inte jag kunde somna om igen, men det gjorde jag! jag sov från 7 till 12 :O elva timmar tillsammans! ´:3 göööött!! sen i eftermiddag red jag en runda i skogen på en halvtimme och alice fick springa med:) 


Galet failredigeradbild xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0