Jesus

Jösses vad dåliga vi är på att skriva här :O förlååååt ni där ute som undarar vad vi håller på med <3

Jag kan ju berätta att jag skaffat ny data och ny mobil :3 en ipone och en packard bell blev de... och jag fick med photoshop 9 på datan 8D ÄLSKA :D

sen har jag börjat rida mylo mer nu, hon är ett 10 årigt arabsto som behöver ridas lite mer än ägaren kan ;) så jag har både roxy och mylo nuförtiden :D idag dressyrade jag och mylo på banan vilket gick jättebra, vi bråkade lite i början men efter massa uppvärmning trampade hon fint under sig och sökte sig neråt! riktigt härligt steg får hon då :D efter det red jag ut på en härlig tur på roxy i repgrimman, mest skritt och lite trav :) myyyysigt som alltid <3 ikväll har jag och familjen sjungt singstar vilket pajjade min hals till max, men fan va kul vi hade... vääärt ändå :) imorgon ska jag försöka miog på att sjunga i kyrkan på kvällen om min röst håller ;) jani det var väl allt jag hade å säga idag tror jag, men jag ¨kikar såklart in imorgon med :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0