Hemma själva en vecka

Inatt åkte mamma och pappa till turkiet, vilket innebär huset för oss själva! dock är det ruskigt tyst och läskigt på kvällar och nätter! :P

snart ska jag ge mig iväg till kyrkan och ta hand om konfirmanderna och plannera en andakt med karin :) inget stall idag, så roxy får vila om inte lisa rider ;)
Jag bjuder på lite fler bilder ikväll om jag hinner, annars får ni dom imorgon 8D

Just nu har vi ingen hund hemma helller, hon bor hos farmor och farfar för jag jobbar! men imorgon kommer hon hem igen :3 <3



Julia på min bästa roxy i sommras :)


Kommentarer
Postat av: elinlicious

Ojdå vilken trevlig blogg man trilla in i :)

Många kramar

elinlicious

2011-10-12 @ 15:16:01
URL: http://elinlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0