Härlig nervös pirrig känsla

Pirrar i magen så jag typ mår illa xD Idah tog jag ett megasteg och gjorde det jag borde gjort för länge sen! när det väl är gjort känns det bättre än något annat! nu håller jag bara tummarna för att det ska klaffa och allt ska funka! :) tyvärr får ni inte ur mig mer än det här tills allt är klart och jag kan komma med ett riktigt beslut!

Idag skuttade jag en barbacka runda på roxy med karin och idun i skogen! skrittade mest men travade även lite, tills idun började bocka jävel xD (som vanligt) hehe!
På tisdag blir det höstfotografering för mig och roxy :) då får ni lite bilder! meeeen min data har pajjat så får sno mammas... vilket innebär mindre uppdatering :s men ninni och bella får hålla hoppet uppe ;)'


Bara för att birgitta freter är min största förebild, och för att hon vart i borås idag när inte jag va de! + att jag inte har några bilder till er :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0