Godmorgon!

Känner mig otroligt pigg och glad idag! Har delvis med beskedet jag fick igår att göra, men eftersom inget är säkert än får ni läsare vänta med att höra det.. ;)
Red igen en lektion jag missat igår, i en lite sämre grupp än min vanliga men väldigt mysig var den, dem hade hoppning och tränade på en kombination med olika galoppsprång emellan hindrena. Har haft Ville i snart 2 terminer nu konstant och det vart inte ändrat igår. Gick super! Han var ganska pigg faktiskt och hade svårt att stå till medan vi väntade på vår tur. :)

Ska försöka få mitt bildförråd påfyllt inom kort, än så länge får ni nöja er med bilder som inte alltid hör så bra ihop med texten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0