Förbanskade regn...

...gudars vad de regnat hela dagen :O skulle vart iväg ovh ridit mylo egentligen, men hon gillar inte regn, så tar det imorgon istället :) ska försöka rida henne så mkt som möjligt denna veckan för elina jobbar jättemkt! ;)
För er som inte vet är mylo min kompis häst, arab ca 10 år, väldigt speciell och rädd för mkt! men helt underbar när man kommit innanför skalet ;) I sommras red jag henne i repgrimma för första gången och hon var väldigt lyhörd :3 Tyvärr har jag ingen bild just nu, eftersom alla mina bilder lever i min externa hårdisk som ligger på mitt rum^^ men någon annan dag kan ni få se henne ;) idag vart jag bara och fixade roxys box och mat, det regnade föööör mkt för att rida idag! roxy fick sig helt enkelt en vilodag :)



Lite naturbilder från förra veckan! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0