Presentation av Nico!

Hej!

Jag heter Nicolina Ledel och är en av de två tjejer som driver den här bloggen. Jag fyller 20 i december och jobbar just nu som kobonde! innan dess gick jag på munkagårdsgymnasiet och utbildade mig till djurskötare, där emellan har jag varit arbetslös och jobbat som vikarie på olika förskolor!

På min fritid håller jag på med hästar såklart ;) Jag tar hand om ett 23 årigt halvblodssto nästan hela tiden, hennes ägare rider inte så ofta, så jag tar hand om henne som min egen häst! sen rider jag en westernhäst några dagar i veckan!

Lite kort info om Roxette (Roxy)

Namn: Roxette (Roxy)
Ålder: 23
Ras: Sv halvblod
Färg: Brun
Gillar: godis :3
Ogillar: flugor

Och Om What a Quick mister (Mister)

Namn: Waht a quick mister (Mister)
Ålder: 8
ras: Quarter (solid paint)
Färg: Fux
Gillar: Maaat :P
Ogillar: När man klappar på öronen

Och så om min lilla vovve

Namn: shooting star (alice)
Ålder: 5
Ras: Yorkshire terrier
Färg: grå/brun
Gillar: Skogspromenader
Ogillar: barn


Peace out <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0