Lite sen men har mina anledningar..

Hejsan ! :)
Ja det är ju nu jag som är Ninni, och jag har inte hunnit presentera mej eller något än men jag har mina anledningar. En av anledningarna kommer jag ta i ett annat inlägg och en av dom kan jag ta nu. Jag har nämligen varit i min stuga i helgen och där finns det inget internet. Så det är svårt att blogga ;)
Kanske lite om mej då? :D
Jag "heter" som sagt Ninni :) Är 15 år och bor i en liten stad som heter Sandviken.
Jag har ingen egen häst men jag har två underbara sköthästar som jag jobbar med så mycket jag kan. Jag tillbringar dagarna efter skolan i stallet, så jag har inte så mycket tid att blogga men jag ska göra mitt bästa! :D
Nu lite om de underbara:
Lilly
Är den som förändrade mitt liv. Innan jag träffade henne var jag livrädd för hästar och grinade när jag stod 10 meter ifrån en häst i hagen. Det började med att jag följde med min vän för att kolla på hennes ridlektion. Hon fick min underbara tjej och när jag såg henne stannade mitt hjärta. Har bilder jag knäppte genom gallret på henne bara för att jag tyckte hon var så underbar. Haha nu är vi bästa vänner och hon har börjat visa att hon gillar mej som vän, genom att putta på mej och "putsa" mina arman och i min nacke :)
Nero
Den här grabben är verkligen speciell. Han har tröttnat så mycket på ridskolan , eller iallafall på dessa små barna som springer runt och dessutom hatar han dressyr. Men hoppning är det den här ponnyn vill, han har som högst hoppat 1.40 , lillkillen :)
Som ni ser gillar jag rasen Haflinger, heheh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0