trevlig midsommar -.-

Jaha... jag hade en lagom rolig midsommarafton -.- Jag skulle på fest hos min allra bästa kompis eller numera typ syster! hon skulle på middag först och sen skulle hon höra av sig, Jag kan ju säga att jag låg i min säng med min mobil framför två filmer och väntade, vid 12 somnade jag, när jag vaknade på morgonen hade hon skickat ett sms strax efter 12 och skrev : vi är kvar på middagen, bara så du vet! sen fick jag ett annat vid 2 på natten: där det stod: nu är vi i min lägenhet, du kan komma nu om du vill! ja men tack för den-.- lagom kul å ligga hemma själv hela kvällen och få ett sms vid 2...
Jag måste säga att jag är jävligt ledsen på den jag trodde var min bästa vän, på en jag hjälpt igenom en väldigt svår tid... jag har gjort allt för henne!!

Meeen jag ska rida nu så jag mår bättre och sen ska jag tvinga med mamma till gkås imorgon för jag behöver massa hästsaker och även saker till mig ;)

blir ett till inlägg ikväll tror jag, för ska släpa med kameran ut till stallet :)

peace out <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0