tjaaa :)

Bilder från midsommarafton och dagen idag :)


Jag och alice på midsommar afton <3

Blomma på midsommar :)

Vår fina buket som står på köksbordet :)

Jag och Roxy går ut ihagen igen efter en tur i skogen, och möter puma som saknat oss ;)

Hälsar roxy välkommen tillbax :) (fevänd :()

Roxy betar!!

Cool bild på smörblommor 8D

Kliar puma ^^

Pumas manke ;)

en stooor rumpa och pumas öron^^

en styck fluga på en smörblomma :)

Roxya underbart mjuka, väldoftande och glänsande päls :3

Haha x) gillar att mina naglar är apsmutsiga sen jag kliade puma^^

Puma- den missförstådda hästen! under hennes hårda yta finns en urmysig häst, känns bra att hon börjar lita på mig och låter mig delta i deras dagliga rutiner i hagen :')

min älskade som inte vill umgås med mig när vi just hängt ihop en stund bara hon och jag, men de e okey, jag förstår henne!! hon får göra som hon vill :)

Och till slut, här är deras naturliga lilla box i hagen :) dom står här inne när de regnar eller är väldigt varmt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0