Ny bloggare!

Hej hej!

Jag är ny här på bloggen och heter Isabell man kallas Nizze och Bella, fyller 15 och ska blogga tillsammans med Ninni och Nico.
Jag har två stora intressen, häst och hund! Dock kommer jag bara blogga häst här eftersom detta är en hästblogg. :)
Min sköthäst, som jag efter sommarlover ska bli helvfodervärd på heter Ville och det är väl han som kommer stå i centrum i mina inlägg. Ville är en Fransk ridponny och står på Högbo ridklubb (samma ridskola som Lilly står på). Jag har varit skötare på honom i snart ett år och han som från början var en väldigt osäker och ilsken liten ponny är nu hur go och glad som helst! :)

En bild på mig och Ville sedan i vintras ^^



Jag kommer även komma in på headern så småningom då Nico har tid att fixa :)

Ha det bra!
//Ville och Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0