Naaajs !!

Bloggen har redan mer liv!!:D fan va bra tjejer!!!

Idag slutade jag på mitt jobb som jag inte trivts med alls! jag känner mig så jävla fri och helt fucking happy typ^^,
Idag firade jag med en runda på mcdonalds och hemmakväll! sen red jag och karin ut en runda med pollarna! självklart så skulle vi utforska en ny väg i skogen, inom 5 mminuter hade vi ridit vilse:P mitt i skogen utan vägar och bara massa höga ormbunkar och stenar^^
Efter typ en halvtimme kom vi ut på en klippa, och fy tusan vilken jävla underbar utsikt :O helt stört!! tog lite bilder med min mobil som ni ska få se sen ;)

När vi hittat ut igen så red vi den vanliga vägen och ät hästarna springa så fort dom vill, och dom tävlade som fan :') helt jäkla underbart att roxy är så pigg och glad när vi är ute! hon bara älskaaar det! <3

Nu kommer bilderna från dagen :)


Älskade sis och Idun :') <3



Utsikten och min vackres halva huvud! <3


Utsikten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0