Min lilla tjej ♥

Tack så hemskt mycket för välkomnandena! Alltid lika trevligt! :D
Förmiddagen idag gick åt att oroa mig för min älskade vovve som låg på Djursjukhuset och opererades, när tiden överskrev med 3 timmar innan vi fick hämta henne vart jag ännu mer orolig, men det visade sig att de hade gått jätte bra. Hon vart inte sövd med fick en massa lugnande och lokalbedövning. Orsaken till att hon fick opereras var att hon hade en tumör på ena tån.

Hon har haft väldigt ont hela dagen och fått av sig bandaget 2 ggr fast hon har tratt! Just nu ligger hon bredvid mig och gnäller som en tok för att hon har så ont. Lilla pluppan



Som ni ser på bilden ligger hon och kramar den opererade foten, man ser den lite svagt igenom tratten.

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0