Jisses!

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag varit såå dålig på att uppdatera :O
Meeen jag har mina anledningar! jag jobbar för det första och sen lyckades jag köra i diket igår(onsdag) och är nu ledig några dagar från jobbet, vilket känns jätteskönt! om jag har tur och allt funkar så blir onsdag min sista arbetsdag och sen är jag friiiii!! :D men än är det inte säkert så jag ska inte glädjas i förtid!!!
(men ni får gärna hjälpa mig att hålla era tummar)

I tisdags fotograferades jag och roxy av min kompis och hennes kompis! blev några härliga bilder faktiskt ;)
I helgen någon gång ska jag och karin även ha junifotografering, temat är hemligstämplat ;) men jag kan säga att det är annorlunda och kommer bli fett grymt! :D

Idag red jag en runda på Mister med josefine;) helt okey men mister kicka som fan mot flugorna, han fick redig jävla damp ett tag! men jag gillar honom ändå:)


Just nu sitter jag och proppar i mig sega ostbågar och väntar på att min underbara syster ska komma :D<3 längesedan vi sågs nu! blir nog mys vid tven och datorerna heeela kvällen :D

Nu ska jag vara snäll och bjuda på lite bilder från i tisdags! ;) ENJOY!!











Thats all for the moment ;)

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0