Frågan är den!

Haha xD gillar min rubrik^^ har jobbat två dagar nu och imorgon jobbar jag, dock bara i 3.5 timmar! :D
Så vid nio på morgonen slutar jag jobba ^^ då blir de hem och soooova några timmar och sen ut och flyga roxy <3

Tänkte även passa på att rekommendera ett klipp! hans flickvän blir förlamad och alla hans vänner tycker att han ska lämna henne, istället skriver han denna låten och spelar in den till henne! ¨låttexten säger verkligen allt!! så värt att lyssna på!! (helt sann med)

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

Tänkte bjuda på några nytagna bilder från helgen ;)


En nyponblomma i mitt paradis!

Karins balfrisyr som jag och erica fixade :3 *stolt stylist* x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0