Äntligen sommarlov!

Ja äntligen är det sommarlov och då kan jag uppdatera mycket mycket mer! Men kommer dock ha ett uppehåll i mitten av sommaren då vi flyttar upp till internet lösa stugan ett tag.
Jag har börjat planera, vad jag ska göra med Lilly de dagarna jag är där, faktist riktigt bra då jag lätt slinker undan från det jag borde göra, så jag tänkte : jag borde ha måsten! HAHA
Och Nero är dock inte min sköthäst längre, de ändrade till att man bara får ha en. Känner att jag inte har någon stor lust att ta hand om honom om han inte är i mitt ansvar. . .
Men Lilly är kvar och det kommer hon alltid vara! ♥
Idag var min och Lillys lilla pyssel och mys dag, hennes sadel fick "glansmedel" på sig och hennes träns blev putsat som vanligt. Hennes hink med borstar till de som inte har , vart oxå ren :) Sen gick jag över till den söte flickan och borstade henne, tränade som vanligt med sprayflaskan, och det gick underbart bra! Nu "ryggar" hon bara när jag är nära huvudet på henne! :) Tunnade även ur hennes man och det behövdes!
I morgon ska jag putsa sadeln och lägga "blänkmedel" på tränset, även försöka göra rent i hennes krubba, och sen pyssla med henne :) Kanske leka med henne en stund i boxen oxå, det gillar hon verkligen syns att hon vill lära sig saker :D
Snyggingen Benny HAHA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0