Utställning och Agility.

De senaste två dagarna har jag varit på både agility och utställning, agilityn var jag bara fotograf på och utställningen fotade jag lite på samt ställde ut :) Bilder från båda dagarna kommer här :D

Agilityn














Utställningen vi var på idag gick helt okej, inte nöjd med bedömningen men Chica uppförde sig kanon! Speciellt med tanke på att vi inte hunnit tränat då hon varit dålig. Vi åkte ut med en 2a (Very Good) det ända som hindrade att vi skulle få Excellent och gå vidare var hennes nogrygg som är lite för böjd, flattar ska ju ha en svag vinkel och inte på det viset hon har.

Bilder från utställningen



Jag och Chica väntar på att få gå in i ringen.. :)
(Bilden ovan)


Chica visiteras .. :)


Caci's She Is Shining (från samma Kennel som Chica)



Anna och hennes tik Emma


Anna och hennes hane Trofé. Vann öppenklass och vart bh(bästa hane) 2a!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0