Boulongerskogen!

Halloj! :D

Det har varit allt för dålig uppdattering här ett tag nu, själv har jag ingen speciell anledning igentligen, mer än att jag bott hos bror några dagar, :)
Igår var jag och Ninni i Gävle i alla fall, sprang runt som yra höns och letade efter en 2nd hand butik men hittade ingen vidare. Så det vart de vanliga affärerna i gallerian istället! ;) Själv åkte jag dit med en full plånbok och åkte hem med 23 kronor tror ja. hehe.
Tog en sväng i bourlongerskogen oxå, alltid lika mysigt där! :)

Oredigerade bilder.. :)





Ha en bra dag!
Själv ska jag upp till Ninnis stuga och sova där! Så ingen mer uppdattering kommer från mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0