Tufft beslut..

Hej på er! :D

Det var ett tag sedan jag bloggade här nu.. Fy och skäms på mig men min dator har varit helt virus bombad, och är det fortfarande, sitter just nu vid min mammas dator och kikar runt lite så passar på att slänga in ett inlägg här.

Har ett riktigt jobbigt beslut framför mig, kan hända att jag blir tvungen att lämna Ville. Tycker det är enormt jobbigt att han står på ridskola och jag har ingen rätt till honom egentligen, även om jag skulle bli halvfodervärd är det många som inte behandlar han rätt, ser folk på lektioner som använder spöt innan skänkel på honom, förtroende jobb jag jobbar med för tex spö eller sprayflaska blir som bortblåst då inte alla är så försiktiga med dem och det är himla jobbigt att behöva träna om det varje vecka.. Istället funderar jag nu på att hoppa av ridskolan och leta foder/halvfoder/medryttarhäst då jag kan a lite mer ansvar och frihet än med en ridskolehäst. Som ni kanske märker är jag väldigt osäker själv. Men det lutar åt att jag lämnar honom. Vi får se, men har iaf ett ridläger tsm med Ville nästa vecka att se fram emot... ♥

Prinsen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0