Sorry!

Uuuuurkass uppdatering i know :O men Mitt internet funkar inte alls för tillfället :( nu är jag i husvagnen där vi har internet så nu kan jag uppdatera i fyra dagar :D sen vi "hördes av sist" har det hänt en massa saker!! Jag har Tex haft såkallade allergiska reaktioner på något okänt, som sen visade sig vara nässelutslag, så nu äter jag två olika mediciner tre gånger om dagen som håller utslagen borta!!  
Jag har varit lite dålig på att rida pga det regniga vädret :S men idag red jag och på fredag ska jag rida igen :) Roxy var superpigg idag, men vi tog de lugnt eftersom hon vilat sex dagar, hon fick nöja sig med en galopp och resten skritt och trav :) men hon var glad ändå ;)

I helgen har jag varit uppe i skövde och bott i en herrgård, gått på medeltidsmarknad och varit klädd i medeltida kläder! dessutom kollat på tornespelen där min absoluta förebild var med :3 hon är den absolut bästa riddaren jag sett!! Jag ska bjuda på lite bilder!!! :D


Madde, karin och jag i medeltida kläder :)


Galna galten på ladan ;)

Gycklar show :)

Riddarna kommer in :3 Glada laxen (kom inte ihåg det andra namnet) :P

Hertiginan :3 ( Min Favorit :D)

Den vita örnen :)

Ni får dom andra bilderna imorgon!! är tröööött och ska sova nu :3 natt natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0