Melon 8D

Tja snyggingar :)
Jag har varit bosatt lite i familjens husvagn utan internet så jag har inte kunnat skriva så mkt på några dagar ;)
men idag vart jag hos roxy och pysslade, red och duschade:)
Börjat träningen så jag ska kunna tvätta hennes ansikte med strålen snart, idag körde vi på ministråle på kinderna vilket hon tyckte vart helt okey ändå ;)
sen började jag befästa liggkommandot, jag passade på när hon skulle rulla och gick fram så jag stod ca 2 meter ifrån henne och själv skrapade i marken och la mig ner, hon rullade extra länge och tittade lite på mig vilket är mer än hon vågat innan, så ett steg närmre:) Nu sitter jag nu ducshad och äter melon och ska snart knäppa på ett avsnitt av criminal minds ;3

Jag lovar utlovar bilder inom dom senaste dagarna, då jag sitter på en hel hög med nya bilder ;)

Nico och Roxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0