Konfimation :)

Idag vid denna tiden är jag nog i full färd med att ta massa kort på en kompis son som konfirmeras idag :)

Kommer vara fotograf under dagen vilket känns jättekul :D

Jag tänkte kolla med er som läser om någon av er har någon koll på vad man kan ta betalt? jag är ju bara en amatörfotograf, men man borde väl kunna ta lite betalt?
 om ett par veckor ska jag fotografera ett bröllop och tar då 1000 kronor för allt! då bor dom när mig och vill bara ha bilderna digitalt + att jag känner som lite.. men annars? vad tycker ni är rimmligt? :)

vill ni ha bilder sen, så kan jag bjuda på det med såklart, men då vill jag veta att intresset finns :)


Självklart funkar de inte att ladda upp bilder, så det blir ett tråååkigt inlägg^^

Nico och Roxy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0