Hemma!

Vid denna tiden har jag nog kommit hem från torekov och är säkert hos hästen! ;)

Kan ju passa på att berätta att jag hittade en liten vildkanin unge mitt på campingen, den satt på en tältplats precis vid vägen och åt gräs. massa folk petade på den och barne klappade och den reagerade inte, självklart kunde inte jag låta den sitta där utan tog upp den, den var bara skinn och ben och ögonen var helt borta typ och den verkade inte höra heller, kaninskabb kom jag på direkt när jag såg de, så utan att låta alice eller någon annan komma nära gick jag djupt in i skogen och satte ner den i en vacker glänta med gräs, blad och småbuskar att gömma sig i och sen gick jag hem igen... jag kunde inte döda den, men jag förde den tillbaka dit den ska vara och den får dö i sin egentliga miljö utan massa människor och bilar runt omkring! Rest in peace fina lilla kanin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0