Förberedelser för imorgon!

Nejmen titta vilken fin design Nico gjort! :) Om jag får säga det själv, hör gärna vad ni tycker! :D
Har inget speciellt att säga egentligen men kände för att uppdatera lite. :)
Sov hos Ninni denna natt, hände en he del tragiska saker, eller egentligen en stor, men trots det hade vi kul! Imon ska jag åka iväg till skutskör och fjanta runt på en agility-tävling och leka fotoraf! haha :D Kul ska det bli, ni kan ju väna er en regäl bildbomb imorgon kväll!

Bild från förra tävlingen jag var på, inte det bästa, men med regn och så kunde man inte förvänta sig nått bättre, imon hoppas vi på finväder! :)



Nu ska jag stoppa kamera-batteriet på laddning och lägga mig och sova då klockan står på halv 6 för morgondagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0