Fetto hand :O

Vaknade med svullen, röd avdomnad hand :S riktigt läskigt!! ska till läkaren vig tio i tre och kolla upp det, känns ju lite småläskigt liksom!!
På grund av detta kommer jag inte kunna rida idag :'( men jag tror inte roxy dör allt för mkt ^^

Igår red jag iallafall en härlig kvällsrunda på Mister med Josefine och Cloe! det blev en riktigt härlig galopp som mister verkligen uppskattade och tyckte var riktigt kul ;)

Nu skriver jag inte mer, det är så strängt att skriva med en hand bara:P

Men bjuder på EN bild från när jag fottade karins träning häromdagen, restem får ni senare :)


Karin och Idun tränar Hunter = westernridning med engels utrustning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0