Doktor igen...

Jadå mina vänner, som rubriken lyder for jag till doktorn igen eftersom utslagen som orsakade min fettohand inte ger med sig! dom har ingen anng om vad det är fortfarande så dom skickade en remiss till hudkirurgen i halmstad som ska utreda de hela :S hatar verkligen sjukhus och sånt tjafs :O men jag vill verkligen veta vad det är så jag blir liiite lugnare liksom^^

Jag har fixat och trixat med bloggen nu och entligen blivit nöjd typ... men ska nog göra ny header igen, för den blev inte så bra som jag först trodde :P ska även be mina bloggpolare att ta mer bilder på sig och hästarna om dom hälsar på i stallet i sommar, det blir lättare att göra header med fler bilder att välja på ;)

Igår vart jag inte i stallet, och jag tror inte jag åker ut idag heller, drt regnar och roxy gillar regnet men inte när man rider, hon vill stå och njuta av vattnet som masserar henne istället ;)

ikväll får det bli att slå på filmen jag köpte idag, SPIRIT :D:D me love den filmen, men längesen jag såg den nu!!

tja då vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0