Uppdaterar mer än någonsin!

hejsan på er för andra gången idag :)
nu har jag varit ute på en promenad med lilla dobby, medans karin sprang en runda med otto :D vi gick mycket i samhället så han får vänja sig vid människor, andra hundar och biiilar!( dom är extremt läskiga enligt dobby) :P
kopplet lossade även från selen en gång och dobby kutade hemmåt, men sen tappade han bort sig och blev skrämd av en tant med rullator så han sprang fort som tusan tillbax till mig och flög upp i mitt knä och skakade som fan! :3 sen fortsatte vi vår runda och lekte på en lekplats och träffade barn och andra hundar! nu är han slutpumpad och sover gott i soffan^^

ikväll ska jag försöka ta lite bilder på vovvsarna och lägga upp, annars blir de imorgon^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0