tjena snyggingar!

Det var tomt som  i en danslokal klockan 07.00 här o_O trodde bara de va jag som inte hunnit skriva för jobbet! men jag var visst inte ensam^^
jaja! jag hoppas ni haft en bra vecka och kommer ha en superskön helg!
jag sticker iväg på kanotläger imorgon, så kommer inte kunna uppdatera så mer förens på söndag ;)
som sagt så har jag jobbat denna vackan och varit lite i stallet! ridit i repgrimma hela tiden typ^^, hehe x) har även varit iväg och tränat med en kompis häst, efter en timme kunde jag hoppa upp på den "vilda, galna, envisa" hästen och rida i enbart repgrimma, travade några steg men gick mest runt och provade svängar och stop! det gick skitbra! riktigt kul att få träna en yngre häst! :D

jag tänkte bjuda på några bilder, och starta ett litet projekt ;) (igen)
tänkte skriva om olika hästraser och även starta veckans häst!
så på måndag kommer jag lägga ut ett inlägg om reglerna ;)


Bild från julifotograferingen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0