"Jubileum"

Nu var det så att jag såg att vi hade lagt upp 70 inlägg så nu gwr jag oss en stor aplåd! Fin rubrik och allt sådant men jag har faktist uppdaterat jätte mycket idag! Och ni andra verkar ha lagt av med skiten! Men jag ska hålla igång mitt! Blir iaf ingen uppdatering imon då jag flyr till stugan! ;D Ridlägret var super och kommer bilder när jag kommer hem! Har även anmält mej till hoppspecial! Oj det skrwv jag ju i det tidigare inläggt! XD klaga inte på min stavning då jag skrive på mobilen! Riktar sej riktigt stort mot att jag ska tävla Turban! Men även Alec, Benny är lite lagd åt sidan då jag känner att jag vill ha en liten mindre ponny innan jag går över till storhäst! Mamma och Pappa tycker Alec , dom säger "att det klickade mellan oss". Det kan jag faktiskt hålla med om! :) Nej mu ska jag äta popcorn pch vitlöksdipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0