Jag behöver eran hjälp!

Ja just det , jag behöver eran hjälp!
Jag funderar på att bli sådär superaktiv igen, men man vill ju inte springa till datorn om ingen uppskattar det!
Anledningarna till att jag vill bli mer aktiv är att jag förmodligen kommer vara halvfodervärd på Lilly till hösten, att jag ska börja på hopp special och jag ska även börja hoppa en till ponny, på högre höjder då Lilly inte är så himla skojjig på högre höjder just nu.
Så nu till det ni ska hjälpa mej med:
Vilken av de här tre ponnyerna ska jag börja hoppa?
Turban:
Född: 32/4-1999
E: Faust
U: Tuchola
UE: Niw
Ras: Okänd
Färg: Brunblack
Mankhöjd: 142 cm kan det stämma?
Uppfödare: Pawek Szerszen, Polen
Turban är helt underbar i hoppning och älskar att hoppa höjder!
Munsboro Alec:
Född: 2000
E: Okänd
U: Okänd
EU: Okänd
Ras: Okänd
Färg: Mörkbrun
Mankhöjd: 143,5 cm
Uppfödare: Import Irland
Alec är mer pigg och stark, många som hoppar honom och det går bra för dem.
Benny:
Född: 1995
E: Okänd
U: Okänd
EU: Okänd
Ras: Tysk Ridponny
Färg: Fux
Mankhöjd: 148 cm
Uppfödare: Okänd
Text på hemsidan:
Benny var inte så mycket riden innan han kom till oss eftersom han var körhäst, han har körts i både enbet och par. I hoppning har han redan visat stor talang, han har löshoppat 1,45 meter utan ansträngning. Han är jättesnäll att sköta om.
Han är ubersöt och duktig i hoppning han oxå!
Jag tycker det är jätte svårt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Turban!!

2011-08-05 @ 17:19:22
URL: http://marialouisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0